Aringulay_murat Hanımlar oglum7 aylık alt dişler cikio ikisi gece uyurken çok huzursuzlanarak saat başı uyandı durdu kullanan var mı ve ne sekil uyguladiniz?
Omertugra20 Aringulay_murat canim doktorumuz gunde 4-5 kere kullananilirsin dedi ben genelde aksam yatirmadan kullaniyorum bide gece uyanirda gun icindede kulaklarini cok cekerse kullaniyorum. Agzina dokuyorum arkasindan su veriyorum . 2 dis oyle cikti bizimki gec cikartti 10.5 aylik 2 disimiz uzadi ust ikili gelicek heralde bu aralar
Aygnnezgii Aringulay_murat Kullandım günde 7-8 defa kullanılabilir diye biliyorum zaten kutusunun arkasinda yazıyor ne kadar kullanılması gerektiği uyutmadan önce veriyordum rahatliyordu daha güzel uyuyordu direk ağzına dokuyordum