Merbaha anneler,
Kızım 11 aylık. Sabah kahvaltısını yapıyor. Uyumadan mama içiyor. Öğlen tarhana çorbası sonrası yogurt. Mama yiyip uyuyor. Gece yatmadan da yulaf unlu muzlu ruseymli mama. Sonra da biberon maması içip uyuyor. Gece boyu içtiği mama dün gece en son 450cc buldu. Normal mi sizce? Bana cok geldi. Bebelac gold içiyor. Tok tutmuyor mu ?