Smali Bugün bebeğimin beşiğinin kenarlardan tutundu ve ayağa kalktı.donenceye dokundu.bense hayretler içinde izledim.evet hem komik geldi🤭hemde endişe verici.hemen beşik aşağı indirilecek.daha 7 aya dün girdi.soklardayimmmm😵
Cigdemsenol Smali Kocaman bi Maşallah 😍 Buyuyorlar ve yaptıkları her hareket mucize gibi geliyor değil mi 😍😍
Klymeneninatlasi Smali vallahi benim oğlan 2 aylık eğim olmadığı halde dümdüz yerde soluna doğru dönüyor 1 haftadır yapıyor doktora tam söylerken döndü adam şok oldu baya erken başlamış diyo 😂😂 çocuklar bir garip 😂
seheriko Smali Benim büyük kızımda 7 aylıkken tutunup kalkmaya başlamıştı o yüzden anne yanı beşiği kaldırdım montessori yatağa geçtim düşmesin diye. Bu ayın sonunda küçük kızımda 7.ye girecek muhtemelen oda kalkmaya başlar bu sefer park yatak alıcam🥰
-erCansu- Smali bnmkide öyleydi 9 buçuk aylıkken yuruyodu 😂 ayy keşke gotunun üstüne otursaymis çok yorucu
MaviMira Klymeneninatlasi 10 günlükken yapmışlığı var bizimkinin . Hiç tedirgin olmayın diri bebek belli ki . Yalnız mümkün olduğunca bırakmayın yüksek yerlerde ..
Smali -erCansu- 🤣ben bugün pert oldum.kamyon çarpsa anca öyle olurdu.yok TV ünitesi,yok yatak,yok beşik hiç durmadı.aman sağlıklı olsunlar da 🧿🙏🏻
seheriko DuruE Bende anlamadım valla zaman çook çabuk geçiyo galiba 🥰 Ronya Eylülde 2 yaşı dolduracak gözyaşım pıııt 🙈
Bademll_eda_ DuruE aynı şeyi ben de düşündüm valla😁Bi sanki benim bebeğim için zaman duruyo diğer bebekler çabuk büyüyo gibi geliyo 😍
Tabis2020 Smali 9. ayda yürür o zman :) benim kzımda 7 aylıkken koltuklara tutunup kalkıyordu şu an 9. ayımıza bi hafta var bugün bana doğru 4 adım attı :)
Smali Tabis2020 aynen yapamayınca kiziyor bide.asabi beybim.hösst dur baaklim diyorum ama yine ben kaldırıyorum🤣🤣
Halimepolat Smali 6 aylık bebeğim sürünüyor 😅 baya şaşkın izliyorum gelişimini yeni nesil çocuklar aşırı değişik ve hizlilar 😅
Smali Halimepolat evet bebeğimde şuan surunuyr 6 aydan beri.ama bugün emeklemeyide denedi.bide şınav pozisyonu alıyor Allah’ım cildircam çok güzel onu izlemek.
Narin9 Smali maşallah 🥰biz 6 aylıkken indirdik aşağı beşiğini ne olu ne olmaz diye bir anda yapıyorlar çünkü 😃benim oğlumda 7aylık aynı şekilde tutunup kalkabiliyor☺️
Smali Narin9 aslında bende 6 ayken istedim.ama eşim çok hızlı🤣 o yüzden yumurta ağza gelmeden bir işimiz olmuyor🤭🤣
Oyku_nisa Smali Benimkide 7+5gunluk beşikte değilde ayakta sallarken birden kalkıp oturmaya çalışıyor ama hala desteksiz oturamiyor emeklemiyor sürünüyor sadece kaç aylıkken desteksiz oturur acaba🤔