tugbahy6 Sanki en başa döndük çok acıtıyor yine niye böyle oldu 😭 bir de emerken hep çekiyor memeyi uzata uzata daha da çok acıyor dişleri var sanki öyle acıyor uzatıyor bir de emerken -
Mom07374 tugbahy6 benimki de 2 buçuk aylık aynı 😃 dibini sıyırıyor diyorum artık nasıl çekiyor parçalanıyor haliyle ben de lansinoh sürüp açık bırakıp uyuyorum kapatırsam iyileşmiyor
Oyku_nisa tugbahy6 Benimki 7 aylık oda aynısını yapıyor ısırıyor cekistiriyor acıdan çığlık atıyorum istemsizce gülüyor bide hoşuna gidiyor :)