Bişey dcem bana da mutlaka al dediler ama sezeryan sezeryan her seferinde değişmek için iç çamaşırı giyer gibi giymekle uğraştım normal ped daha kolaylık bence onu giymesi tam bir eziyetti açıkçası 😓asla kimseye önermicem çünkü giymek için pijamaları çıkar giy ağrıdan çok zor oluyor ped kullandım hemen 2 kullanım sonrası baktım olmıcak