mustafayamaninannesi
Benim kızımın 2 gün sürdü sonra geçti elhamdulillah, sağlık ocağına bir türlü götürememiştim. Birden çıkan bir hastalık allahualem çünkü gece yatmadan birşeyi yoktu sabah kalktığında kolunda çıkmıştı benim kızımında. Ama sağlık ocağı yakınınızda ise mutlaka bir gösterin inşaAllah ..