Kızlar bebeğim 1 ay 17 günlük . Bir kaç seferdir küştür tahlilinde enfeksiyon görünüyor . Doktor sondayla alıp bakacağını söyledi. Daha önce yaptıran varmı el kadar bebeğe sonda taktırmak çok can yakıcı olmaz mı? Bormal insanlara yapıldığı gibimi yapılıyor acaba bilgisi olan bilgilendirebilirmi ?