Splash-Splash-Love 1mom4babyy Çünkü çok güzel modeller var insan takmak istiyor. Sizin vücudunuz hızlı iyilesiyorsa bence deneyin. Ama çok kanama oluyor ilk zamanlar insan unutup elini her atmasında kan geliyor 😂 E o da güzelliğin zor tarafı diyelim. Gebe kalmasaydım bu sene tekrar deneyecektim. İnat yaptım 😂
-Gizem- 1mom4babyy evet kapanmamış tekrar takmaya başladım. Hızmayı alırken ucu büyük toplardan değil de küçük olanlardan alın büyükler acıtıyor takarken. Ben dağınık uyuduğum için kaybediyordum o yüzden eve gelince çıkarır dışarı çıkarken takarım hep
Mom07374 Splash-Splash-Love aynen ya rezillikti niye deldirdiysem hala anlamıyorum 😂 sıkıntıdan herhalde O beyne vuran acısı neydi öyle her takmada
Splash-Splash-Love Mom07374 ay dimi en çok o zorluyor her takip çıkarmada. Gözlerden süzülen yaşlar da cabası 😂
meryemmirasmombuse 1mom4babyy deldirirken elbette acıyor ama geçiyor sonra 8 yıl oldu deldireli 3 yıldır kullanmıyorum ama halen açık içi pislik dolar ben gibi durur vs diyenler olmuş asla öyle birsey olmadı ne deliği bu sanki bi nokta halinde abartmayın Allah askına
Eylm3254 14 yıl oldu deldireli hiç sıkıntı yasamadım genel olarak taktıgım için delik kısmı benı rahatsız etmiyor bir hafta aynı piercingle kaldım ilk başta cıkarırken zorlanmıstım sonrasında göz merhemi sürdüm iyileşti çokta memnunum 🥰
DamlaDorukhan 1mom4babyy Rica ederim. Eğer deldirirsen küçük hızma kullan bence🤷🏻♀️ Ben hep piercing kullandım kocaman delik kaldı 💆🏻♀️ Çıkarmak istediğin zaman kocaman delik kalmaz en azından👌🏻
Aybukemm 1mom4babyy ben deldirmiştim 4 sene önce ama çok pişman oldum deldirirsen acımıyor ama sonra hızma takarken acımıştı benim burnum ve bir kaç kez kanadı bozmayı çıkarınca hoş durmuyordu bende çıkardım hiç takmadım kapandı şuan
Mlkko 1mom4babyy benim delik bi 7-8 senesi vardır en az belki daha fazlası hatırlamıyorum. Bi sıkıntı yaşamadım. Eğer kulak gibi tabancayla deldircekseniz o küpenin durması lazım 1 hafta. Ben genelde halka hızma kullanıyorum diğerlerinin ucu toplu oluyor genelde düşmesin diye ama bu sefer burun kapanıyor ve çıkarırken resmen eziyet oluyor buna da dikkat edin. 3-5 ay ellemezseniz daha sonrasında iltihap yara acı gibi bir sıkıntı yaşamazsınız.
1mom4babyy Mlkko çok teşekkürler şu anda cesaret edip deldirdim bı beş gün dursun dediler ve tabanca ile delindi
Tugbae 1mom4babyy burnum 12 yıldır delik kulak deldirme acısı gibi düşünebilirsiniz takılanın bir süre kalmasi gerek evet güzel ve temiz bakarsanız hiçbir enfeksiyon iltihap kapma riski yok çıkardiğindada kocaman siyah bir delik kalmiyor toplu iğne ucu gibi bir delik oda vücudunuzun yara iyileşme hızına göre tık diye kapanıyor siyah delik kötü hızma kullanırsanız kararır ve oluşur bilginiz olsun ben mutluyum iyiki deldirmişim 😀
1mom4babyy Tugbae Valla daha yeni deldirdim bende şimdi bı kaç gün kremlemem falan gerek mi şu değdirme dediler de banyoda mi yapamayacaz😂🤭
Urazkom 1mom4babyy 7 senedir kullanıyorum artık bı parçam o olmadan asla yaşayamam 😬 Hiç acımıyor, hiçbir sıkıntı olmuyor ama temiz bakmazsan iltihap olabilir . ( Gümüş yada altın kullanırsan daha rahat edersin)
Tugbae 1mom4babyy etrafini varsa baticon tarzı bi krem sürebilirsin yoksa su değdirip çok oynatma hızmayı ama kurumasinda kanadıysa vs kuruyunca kan o zaman daha çok acitir çıkarırken 😃
Oykuuu123 1mom4babyy benim yaklaşık 10 senedir var canım hiç canım yanmadı aylardır takmasamda kapanmıyor geri açılıyor ben hiç sıkıntı çekmedim bu zamana kadar