1prens1prensesannesii BirAnneBirBebekkkKk ev sahibimiz kuyumcu Bizim. Kuyumcu da kasa açtırdım orda duruyor. Ama bankayla ilgili bir fikrim yok süreç nasıl işliyor bilmiyorum.. Bende bekleyeyim bursa
Cherryblossom 1prens1prensesannesii bi arkadasim boyle kaptırdı altınlarını kotu enerji vermeyim ama banka en guvenlısı🙄
AlyaMeyra BirAnneBirBebekkkKk kasa kiralıyorsunuz yıllık 400-500tl gibi bir ücreti var orada duruyor istediğinizde alabiliyorsunuz. bide ilk kiralamada depozito ücreti veriyorsunuz 500civarı onu altınlarınızı kasadan aldığınızda geri alıyorsunuz tabi
Beyziikoo BirAnneBirBebekkkKk 2 senedir bankada duruyor kafamız çok rahat valla alırsak da oraya koyuyoruz yine. En iyisi banka 👌🏻
Gozde85 BirAnneBirBebekkkKk canim benimde altınlarım.bankada kasa kiraladım 3 yıl once gayet güvenli her yıl.kasa kirasını ödüyorum cok memnunum evde olsa bas belası gerçekten kafam rahat kapiyi çekip cikiyorum
Eliffff123 BirAnneBirBebekkkKk biz de bankaya koymuştuk iki sene durdu kasa bedeli vermektense altin hesabı actirdik altinlariniz kac gramsa o şekilde gram olarak hesap açıyorlar
Beyziikoo BirAnneBirBebekkkKk Hayır bir senelik ödeniyor kasa parası istediğiniz zaman alırsınız koyarsınız
Nilican BirAnneBirBebekkkKk bankaya koydum bir sıkıntı olmadı herhalde bilmiyorum ki orda duruyor ama evde olsa hic rahat etmezdm