Cagla1903 Ahh gümüş kapak mı kullanmadım, aventin kapakları var yine onları mı kullanmadım, dünya kadar kremler mi sürmedimm, hiçbiri fayda etmedi. Sadece gümüş kapak sayesinde 1 sene sağım yaptım acımadan. Kapağı çıkartınca yine ayra oldu bende hep.