Aynurgkc Taftafgiller bendede yapmadı kullanmaya başladıktan 3 gün sonra kanamam geldi, adettir dedim ama bu ay hiç olmadım ya düzensiz ya süt koruyor yada, kan ilaçtan dolayı geldi
ayseerkan Taftafgiller bende sanki mide bulantısı yapıyor eğer kullanırken hamile kalmamışsam tabi 😊3 aydır kullanıyorum 40 ım çıktıktan ve ilaca başladıktan sonra bi kaç damla adet oldum(adet miydi ondan da emin değilim) daha tık yok panik oluyorum ama normal sanırım
Taftafgiller ayseerkan Yoktur ya sanmıyorum benm midemde ülser de var belki ona bagli agri olmus okabilir bende