Ebruayd1n bunun biraz hafifiyfi bizim her yere dagilmamisti kolin da bacağında sırtında vardi banyo kese yaptıktan sonra rahtliyordu ve yerini kuruluk bırakıyordu, atopik ciltli dedi doktor çamaşırlarını deterjan kimyasal kullanma dedi mustela stelatopia kullan cocugu yıkarken dedi büyüyünce azaldı ama cilt kuruluğu cok var kıyafetleri iyi durulanmali falan