egemomm Merhabalar bebegim 4 aylık süt alerjisi cktı doktor sidafer basla dedi ama onunicinde süt tozu var doktorda fark etmedi ocean microfer aldım ama doktora gidemedigiö icin soramadım kullanam anneler ne kadar kullanıyorsunuz ?
Nurse42 egemomm Sideferdeki süt aroması dır süt alerjik çocuklarda sıkıntı yoktur çünkü bu bebeklerin sütteki süt proteinine alerjisi vardır ama bence ocean daha iyi bende onu kullanıyorum şimdi kilo başına bir damla şeklinde veriliyor
Momteach Betul1 peki d vitamini kaç damla kullanmak lazım oda aynı şekildemi ben hep 5 veriyorum ve doktora sormayı unutuyorum
Merimexx zeyneps034 evet olabilir genelde bu şekil kullandiriyor doktorlar bende 6 damla veriyordum az o yetmez 0.5 ölçeğe kadar ver dedi oğlum 7 kg
Merimexx Smilee acikmisken veriyorum 20 dk yarım saat sonra da doyuruyorum. Çünkü süt ve mama demirin emilimini azaltiyormuş
Smilee Merimexx gebeyken doktor demir hapı için önerilerde bulunmuştu aynı şey geçerli midir diye merak etmiştim. Çok teşekkür ederim