Gnll Merhaba hanımlar çocuğum daha dört aylık ve çok güzel kıyafetleri var saklasam mı diye düşünüyorum sizler nasıl sakladınız çok fazla yer kaplamadan nasıl muhafaza edebilirim fikirlerinizi bekliyorum
Eesay Gnll olmayanları kendime, anneme ve kayınvalideme hatıra olsun diye bir kaç tanesini sakladım. Kalanı ihtiyacı olan bir tanıdığımıza verdim birazını, birazını da giysi kutusuna temiz şekilde bıraktım