Banu- Merhaba başlıkta yazdığı gibi. Çok meraklı değilim bu sene. Ailemin yazlığı var denize yakın ama bebekle nasıl olur bilemiyorum. Tecrübe eden var mı?
Gizemabc Banu- bence gidin. Eger uslu bir bebekse cok rahat edersiniz. Henuz hareketli degil, aglasa da koydugunuz yerde durur. İyi olur🌼
Seymaltun2861 Banu- hiç korkmayın gidilir niye gidilmesin. Zor bebeksede zaten annenler falan varsa hiçç korkma
Efy Bence tam zamanı kızım o zamanlar sürekli uyuduğu için çok rahattık büyüyünce zorlanıyor tatil zaten yazlıkmış bence sizede iyi gelecektir