Momms2 2 ay oldu yarın gidicem nasıl yapılıyor başka neye bakılıyo alttan muayene oluyor mu bide rahimin temizlendiğinde nasıl bakıyorlar 🤷♀️
Ozge04858 Momms2 gidemedim hala doktora esimde pek goturme taraftarı değil ama afedersiniz iliskide zorluk çekiyorum kasıklarim da hissediyorum mesanemde hissediyorum umarım kötü bieey yoktur cok canim yanıyor bi doktora gitmem lazım
34_21_23 Momms2 hıı ben normal sandım benim normal alttan dikişlere bakmıştı. Alttan muayene olmadınız mı hiç
Eesay Momms2 ben normal doğum yaptım . Ama smear testi önemli, normal de olsa sezaryen de olsa yaptırın
Momms2 34_21_23 hayır normal doğum yapacaktım çatı açıklık kontrolü derken bi fobi oluştu siz alttan dilimde korktum 😓☺️ Peki rahimde parça kalmış mi filan diye bakmıyolar mı