benanerva Merhaba anneler. İlk kez anne oldum ve bebegim bir aylik. Bugün tartildi miniğim 4500 g geldi. Sadece anne sütü veriyorum. Kilosu iyi mi bilemedim. Dogumdan 15 gun sorna 900 g fakan almıştı. Simdi aradan 15 gun gecti 500 g almis. Iyi mi acaba
KaderturanAlp benanerva anne sütüne devam sürekli emzirin benim oğlum 4 buçuk aylık 15 gün önce 7.800 kilosu anne sütünün mucizesi
Ysm2019 benanerva benim bebeğimde 2.600 hasteneden çıkış kilomuz 1 ayllıkken de 4 kiloydu normal almış bence bebeğiniz
benanerva Defneninannesi1108 veriyorum duzenli olarak ama 2 gune 1 falan fışkıracak kusuyor cok mu geliyor ne oluyor amlamiyorum
1ana1bebe benanerva ay benimde öyle ya benimkide 5 aylık oldu bı nebze anlıyorum artık sağlıklı büyüsun Yavrucuk, zaten kilosuna göre söylersiniz doktoruna, sizinki masaAllah 1 ayda güzel almış 🌼
benanerva Ysm2019 bizde dogdugunda 3205 g di. Hastaneden cijarjen 3060 a düştü şişi iniyor dediler. Bugün 1 aylik 4500 g olmus 1400 g civari almis oluyor