Ysm2019 gazsız insan olmayacağı gibi,gazsız bir bebekte düşünülemez 2 ay doldurmadan hiç bişey içirmeyin bence.eczacımız hususi söylemişti bunu.siz bebeğinize bol bol gazını çıkartacak hareketler yaptırın.birde belinden boynuna doğru sıvazlayarak çıkartın gazını.aşağı yukarı olacak şekilde,eliniz yukardan aşağı gelmesin ama sadece aşağıdan yukarıya gitsin.