Sareee11 merhaba biz mama ile beslendiğimiz için 4 ayda basladık ama sadece tek öğün muhallebi yapıyordum içine mama ve zeytinyagı koyuyordum doktorumuz o sekilde yönlendirmişti arkadasımda erken dogum yaptı o da 4 ay da basladı bi sorun olmadı doktorunuz kontrolde bilgilendirir sizi bence