hayatbuiste Kızlar altın bozup araba alacaktik. Arabayı da cuma gününe kadar kapora verip ayirtmistik. Altın bu hafta inanılmaz bir düşüşte. Cumaya kadar çıkar mı ya. Bu şekilde bozarsak çok üzülürüz. Diğer türlü de kapora boşa gidecek.
MonaLasa hayatbuiste altının yükselişte pik yaptığı dönemde bende tam araba alıcakken altın çok hızlı düşmüştü alacağımız kişi beklemedi haklı olarak o zaman bozdurmak zorunda kalmıştık açık çıkmıştı kızımın altınlarınıda kullanmıştık gerçekten nasipte ne varsa o oluyor şimdi hiç pişman değilim araba altınımdan daha fazla para etti şimdi hesaplıyorumda 😂😂
Muzu_bicakla_soyan_kadin hayatbuiste bence hiç düşünmeyin. Çünkü bu ülkede en çok para kazandıran şey araba :) 1 buçuk sene önce 70 bin liraya aldığımız araba şuan 140 bin lira.
hayatbuiste Nutellamm 😁 tabi canım altın borcu olan düşsün ister. Ya şimdi yükselsin de haftaya tekrar düşsün. Nasıl olsa senin acelen yok 😁
hayatbuiste MonaLasa kesinlikle öyle. Araba çok kar getiriyor. Yarın bozdurup alacağız nasip olursa. Gittikçe daha çok düştü. Napalım. Nasip
Gggqgwywyteeyedg hayatbuiste 😄😄 inşallah çıkar canim hangi arabayı aldinjx canim sıfır mı ikinci el mi merak etim bende düşünüyorum da
hayatbuiste Gggqgwywyteeyedg Fiat egea alacağım. Sifirlarinda otomatik vites yok. Hasarsız 2017 model bulduk kendi bayilerinde. Allahım sana da hayırlısını nasip etsin.