Oykuuu123 rua_da_senhora_das_verdades canım epilepsinin çok çeşitleri var kızımda epilepsiden şüphelendik şükür testler temiz çıktı ama kuzenimin bebeğimde var onun farklı biraz beyni oksijensiz kaldı onun nöbetleri ellerini havaya kaldırıyor o şekilde nöbet geçiriyor bide her hareket öyle olucak diye birşey yok ama İçim rahat etsin dersen nörolojiye götürebilirsin benim kızım 1 sene aralıklarla önce havale sonra nöbet geçirdi şüphe ordan oluştu
Kubramomm Oykuuu123 benim bebeğimde doğumda oksijensiz kaldı acaba kuzeninizin bebeği soğutma tedavisi diye bi tedavi gördü mü hastalığı ne zaman başkadı birde gelişimi nasıl cevap verirseniz çok sevinirim şimdiden çok teşekkür ederim
Oykuuu123 Kubramomm canım kuzenime sordum hastanede yattığı dönemde yapılmış daha fazla hasar görmemek için ama şuan görmüyor duymuyor sarapalsi hastası ve epilepsi hastası yutması yok şuan 7 aylık enfeksiyon sebebiyle tekrar yoğun bakıma alındı
Mirayasellll rua_da_senhora_das_verdades 1 aylık beebgim var .. doğduğundan beri fark ediyorum .. uyurken veya uyanıkken bacağını kaldırıp titreyip bi kaç saniye sonra geri normale dönüyor. Veya da elleriyle aniden irkiliyor. Hastaneye randevu aldım ama gidemedim .. gitmekte istemiyorum kötü bisey duymaktn korkuyorum🤦♀️
rua_da_senhora_das_verdades Mirayasellll bu söyledikleriniz benim bebeğimde de oluyor. Sinirler tam gelişmediği için olduğunu öğrendim ben.
SevgiLina_ rua_da_senhora_das_verdades uyurken birden uyaniyor kafasi sola yatik gozlerini dikiyor kasiliyor 4 dakika suruyor
rua_da_senhora_das_verdades SevgiLina_ benim bebeğimde anlık kasılma oluyor. O kadar uzun sürmüyor. Çok geçmiş olsun. Allah şifa versin inşallah
Oykuuu123 Kubramomm canım bebek doğarken ölü doğdu yarım saat sürdü kendine gelmesi oksijensiz kaldı 4 ay yoğun bakımda kaldı
Kubramomm Oykuuu123 teşekkür ederim cevap verdiğiniz için Rabbim bebeğe şifa kuzeninizede güç kuvvet versin inşallah