Sonbahar33 Merhabalar, hangi bezi kullanıyorsunuz memnun musunuz ? Çeşitli marketlerin kendi markalarini kullanan var mı ?
BademsMam Sonbahar33 ben sleepy kullanıyorum ama migrosta çalıştım 2 sene kadar kozmetik ve bebek bezleriyle uğraştım. Migrosun minies marka bezi var kapış kapış satılıyor. Zenginler bile onu alıyordu. Öneririm bir deneyin isterseniz
Sonbahar33 BademsMam ya ben sleppy 2 kullanıyorum migrosta gördüm fiyatı da uygun geldi kullanmak istedim ama emin olamamistim alayım bir paket deneme amaçlı kızım 26 günlük 42 li paketlerden 4 tane bitirdi çok bez tüketiyoruz 😶😶
elfen Prima premium care kullandık 2 ay. Sonra ebebek baby&me markasına geçiş yaptık. Çok memnunum. Primadan hiçbir farkı yok. Sleepynin cırtları çok kötüydü.
Sonbahar33 elfen e bebek bezini arkadaş da kullanmış evet o da aklımda ben de sleppy kullanıyorum ama çok bez gidiyor değiştirmek istiyorum uygun olanla
BademsMam Sonbahar33 evet öyle oluyor başlarda 😊😊 denemelisin kesinlikle inşallah sizin bebeğe de iyi gelir
Musam Sonbahar33 trendyoldan alın çoklu satılıyor ve uyguna geliyor bugün oğluma 3+ beden aldım 2 kullanıyordum artık sıkıyordu o yüzden 3+ aldım 160 tanesi 115 TL ye geldi
Ruzgo35 Sonbahar33 guzl kuzum yumusak ince bedenleride iyi sleepy kulaniyodm cok kucuk sleepy ve hep tasirdi
Ozgekarakoc Sonbahar33 çok memnunum sızdırma bu zamana kadar hiç olmadı bebeğim 10 aylık bu arada pişikte asla yapmıyor çevremde çok kişi kullanıyor
Sonbahar33 Secl baby turco nasil memnun musunuz bedenleri nasıl tam mi büyük küçük mü geliyor acaba 🥰
ruhpastasii Sonbahar33 Canım ben primayla başladım felaket pişik yaptı sonra molfix e geçtim oh rahatladım dedim bi numara büyüğünü alınca oda pişik yaptı sonra gece vakti eşim sleepy alıp getirdi oda sızdırma yaptı üstü başı batıyordu komşumuz Bim in bezini dene ben çok memnunum dedi 6 aydır kullanıyorum hiç pişik sızdırma vs yapmadı