Mervemasal eğer aynı saatlerde ağlıyorsa muhtemelen gazı vardır genelde akşam üzeri başlar ağlama krizleri.benim kızımda çok ağlardı bize sadece fön sesi iyi gelmişti.telefona indirip dinletebilirsin kesinlikle işe yarıyor.hatta ben hâlâ uyurken açıyorum daha güzel uyuyor.kızım 3.5 aylık bu arada.