Bende ve eşimin ailesinde genetik olarak kimse de yok ama bebeğimde 2,5 aylıkken farkettiğim gözünde titreme başladı göz teması felan da yoktu iyice endişelendim hastanede nöroloji doktoru yatış verdi direk beyninden emar istedi şükür ki temiz çıktı ultrasonda da temiz herşeyi böyle durum başına gelen anneler var mı ? Sonrasında bildiğiniz göz alanında gelişmiş doktor tavsiyeniz veya gittiğiniz prof doktor var mı varsa hangisi ?