herkese merhaba🤗bu aralar burda cok fazla tualet egitimi hakkinda post gordugum ve her posta ayni seyleri yazdigim icin artik bir post acmali oldugumu dusundum😂supesiz benden daha tecrubeli annelerin daha iyu yontemleri vardir bu konuda.ben aslinda her yerde yazildigu gibi 2 yasdan sonra baslayacakdim hic dusunmuyirdum.hatta basla diyenlerle kavga ediyirdum her seyin zamani var diye🤦♀️oglum 18-19 aylikken tesadufen instagrqmda izledigim annelerin biri oylesine instagram hikayesinde bir soruyu cevaplamisdi bu konuda.tualet egitimin baslangicu gibi “zaten yaz aylari birakin bezsiz gezsin” yazmisdi.bu fikir mantikli geldi ve oyle basladim.evde hali yok ve asiri temizlik takintim yok ve asla bebegimin cisind3n igrenmiyorum.yerlere bol bol.cis yaptigi zamanlae oldu,pirtini bazen tutqmayib yere biraz yapib sonra bana bildirdigi oldu.asla kizmak ve ya kizdigini biktigini belli etmek yok🙅♀️hatta ben biraz basladikdan sonra memlekete gitdik orda bez kullanmak zorunda kaldim geldikden sonrada yeniden baslanmasi ici. 1 ay kadar veklemeli oldum.22 ayinda tamamen bezi birakti.oncelerinde gezmeye cikardigimda baktim bezi kuru kaliyor artok disarda takmamaya basladim.sonra 3 gece devamli kuru bezle uyaninca geceleride kullanmadim artik.birde bebekler ilk lazimlikdan falan korka bilirler banyoda yerde comelerek yaptira bilirsiniz yada erkek cocuklara ayakta yaptirarak baslaya bilirsiniz ben oyle yapmisdim.birde ben tum gun yalniz oldugum icin benimle tualete gider hep.yani bununda faydasi vardir.cocuklae gorduklerini taklit etdigi icin.umarim faydali olur tecribem birilerine bebeklerde bezsiz rahat hayata devam eder😄❤