Kızlar bebeğim şuan 11 günlük 6 günlükken göbek bağımız düşmüştü kanda yoktu ama dün farkettim hafiften kurumuş kan vardı bide içinde kalıntı mı kalmış ne doktor k vitamini yaptı bugün sizce yakması lazımmıydı o içini ki k vitaminiyke düşermi ki o parça dediği bide o alkollü fısfıs oluyor göbek için onu sıkmaya devam etmeli miyim sizce