Cgdmltr93 bağışıklık minicik bedene kimyasal yüklemekle olmaz ki . İkisi çok farklı şeyler .
Asliee bulaşık makinasında yıkanmamalı bebek eşyaları bence . Parlatıcı son aşamada kurutma aşamasında veriyormuş makinanın içindekilere yani üzerlerinde parlatıcı kalıyor bardağın kaşığın . Keşke bizde kullanmasak hiç ben hiç parlatıcı koymam varsın parlamasın kaşıklarımız 😅 herşey gerçekten çok çok kimyasal . Sonra diyoruz ki bu kadar kanser neden yaygınlaştı . Biz daha ek gıdaya geçmedik ama bende şurada durayım tecrübeli anneler nelerle yıkıyorlarmış lazım olacak üç aya ☺️