Kızlar merhaba bebeğim 4 gün sonra 2 aylık olucak bogazında balgam var bi kaç kez çıkardı ama hala devam ediyor zor yutkunuyor bazen nefes almada sorun yasıyor çok tıkanıyor bu aylarda böyle sorun yaşayan oldu mu olduysa nasıl geçirdiniz ne kullandınız yazlık bir bölgedeyim doktor biraz uzun mesafe önce sizlerden bilgi almak istedim