Ya inanın o kadar yorgun ve uykuszm kiiii artık çok zorlamaya başladı kızlar gündüz zaten oğlum durmuyor bi de geceleri artık aşırı aşırı uyanmaya başladı nedendir ya bi sorununu bilsem gece sürekli uyanıyor dün gece de aynısı oldu bi ara baktım alkış çalıyor ayaklarını kaldırıyor dönmeye çalışıyr ağlıyor bi aydır uykular gitti resmen gece olmasın istyrm atak desen bir günümüz kalmış bitmesine neden olabilir başka bu kadar sık uyanmaları nedendir bi cevap bulamıyorum diş görünürde hiçbişey yok sıcak desen bugün serin yerde uyuttum değişiklik olsun dedim yeri geniş olsun dedim o da yok çare bulamadım emerek uyuyor bu arada 8 ay 20 günlüğüz bizlerle aynı durumu yaşayan var mı