dilek_kayra Dünyagöz’de götürdüğüm doktor çayla silebilirsin demişti, Acıbadem hastanesinde götürdüğüm bir göz profesörü doktor önermiyorum ben çayla silmeyi demişti. Anne sütü durduğu yerde bakteri üretir ben damlatmadım o yüzden.
Bence gerek yok daha çok küçük. Kaynamış soğumuş su ve pamukla silin. Ama kanalı tıkalı olabilir masaj gerekebilir, iltihap kapmış olabilir antibiyotik damla gerekebilir. Siz en iyisi hiçbir şey sürmeden doktora götürün. Geçmiş olsun 💐