doktora gitmeden öncede bu postu açmıştım nerdeyse hepiniz doktorunuzun emzirebilirsin dediğini ilettiniz fakat ben doktora gittiğimde direk olarak bırak emzirmeyi çocuğa zararı olur dedi, benim sorum emzirip de bebeği zarar gören yada farklı düşüncede olan var mı? kızım 9 aylık yeni üyemiz 10 haftalık