Merhabalar 3.5 aylik oglum var 1.5 yasinda pati kizim. Surekli bebegin esyalarina zarar vermeye calisiyor kac tane emzik vs parcaladi. Bulundugumuz ortama almamaya calisiyorum bu sefer kapida agliyor. Ona da kiyamiyorum. Tuyleri dokuluyodu tras ettirdik 1 ay demedi yine cikti eskisi gibi. Cocuga simdilik bi zarar vermiyor bazen ellerini haraket ettirdikce oyun sanip pati atiyor tirnaklarini da asla kestirmedigi icin azicik cizmis cocugu. Napicam bilmiyorum. Bi sure anneme veriyim diyorum gunaha giricem diye korkuyorm. Onu da sokaktan yavruyken sahiplenmis o da evladim ama sinirlerim kaldirmiyor bu sefer ona sinirli davraniyorum. Boyle seyler yasayan oldu mu?