Melankoli Gizem9565 hayır. Aşı dışında götürmüyorum zaten. Kendi doktoru bezini bile çıkarıp bakıyor kilosuna. Sağlık ocağında kıyafetle tartıyor. Boyunu da ay çok hareketli ölçemedim deyip bırakmıştı.
A_s_e_l Gizem9565 hayır hayır hayır baştan savma yapıolar gecen ay su boydaydı gene aynı olamaz diom tekrar ölçüo ayanı çekio bebek ölçemedim dio şimdi nasıl ölçtün diyince susuo
KahramanAnne Gizem9565 genelde boyunu da kilosunu da hastanedeyken aynı ölçüyor . 1 hafta önce hastanede boyuna kilosuna bakıldı bugün de aşısı var tekrar baktıracağım bakalım aynı mı ölçüyor dikkat edeyim bu sefer 🤗
Gizem9565 A_s_e_l ya anlamıyorum tartıya koy dedi koydum daha gecen 6800 dü 800 gr birden vermiş oluyor
Sultiii Gizem9565 bir de açlık tokluk da etkili doktorumuz en az 2 saat aç getir tartınca dedi sağlık ocağına da o şekilde götürdüm birebir aynı ölçüm çıktı 😊yani yedirdikten hemen sonra tartıldysa fazla çıkar ama 800 yine de büyük fark
KahramanAnne Gizem9565 şimdi geldik. Hastane 9.200 ölçmüştü sağlık ocağı 9.100 ölçü. Boyunu da hastane 72 cm ölçmüştü sağlık ocağı 75
Omom Gizem9565 tabi ki güveniyorum ama sağlık ocağındaki personelin nasıl iş yaptığına göre değişir. Ben çok memnunum oradaki hemşireden. Baştan savma yapıyorlarsa sıkıntı
A_s_e_l Gizem9565 gidince Bn soruom kilosu boyu kaç oldu diye ellernde bi telefon içeri. 1 er kişi alırlar içerdeki çıkar sohbet muhabbet ederler kapıya vuruncada işlem yapıoduk derler bunların komple gidip genç ebelerimizi almaları lazım
Sultiii Bizim doktorumuz nasıl ölüyorsa bu ay sadece 9.ay aşısı için asm ye gittik öncesinde özel muayenehanesine gittik doktorun sağlık ocağı aynı işlemleri yaptı boyu kg si üzerini çıkartıp baktı bir fark göremedim açıkçası boy ve kilo takibinde 🤷♂️
Muhasebeciana Gizem9565 hayir guvenmiyorum en son 2 aylik asisinda gitmistim ayni gun hastaneye gitmistik doktorla saglik ocaginin arasinda ucurum fark cikmisti daha sonraki asilarinida doktorda yaptirdim goturmedim bile ebeye msj atiyorum sadece doktordan cikinca
monaroza1 Gizem9565 Ben pek güvenemiyorum açıkçası zaten tek bir doktor var bizimkinde başka hemşire ebe falan yok her şeyi o yapıyor sırf yakın aşı için kolay oluyor diye götürüyorum geçen aşı için gittim yine boyu doktordakinden 2 cm kısa çıktı 😂 tartılarda bazen kilo farkediyor diyorlar ama mezura da farketmez heralde ya 😂 sordum doktor da bu kadardı falan diye işte kasıldı aşı yaptık falan dedi ama aşıdan önce ölçmüştü boyunu 🤷🏼♀️
monaroza1 Gizem9565 Yani tabiki metre metredir sonuçta 🤷🏼♀️ Tartıda tok aç farkeder bezi dolmuştur farkeder hiçbir şey olmasa bile bizim bile tartıdan tartıya farkediyor kilomuz markası farklı falan ama işte boy az çıktı bizimde 😂