Merhaba oğlum 6 buçuk aylık 10 gündür ek gıdaya geçtik ancak ne versem yemiyor hatta kaşık görünce ağzını kilitliyor resmen, kilosu düşük hatta geçen ay sadece 60 gr aldı, bu nedenle yemek istememesi insanı üzüyor, tecrübeli annelerden bana öneri fikir verirse çok memnun olurum nasıl ilerlemeliyim bu süreci