normalde 4 ay atagında uyumuyordu tam düzeldi derken beşte daha kötü oldu 9 gibi yatırıyorym gece iki den sonra yarım saat bi saatte bir aglıyor bazen emzik verince uyuyor bazen aglayıp ayagımda saallıyprum tekrar uyanıyor neden böyle oldu nırmalde gece acıkmazdı şimdi acıkıypr acaba açlıktan mı bi sefer verirdim biberon onu bile pek içmezdi şimdi iki sefer verip bitriyor tam anlamıyladq beşte ayaktayız