Arkadaşlar merhaba bebeğim 4 ayını 1 hafta geçiyo. Bu gün 4 ay aşısı olduk ve sağlık ocağı kan ilacına başlıcaz dedi kan damlası verdi. Emzirceksin , 1 saat sonra 3 damla vericeksin , 1 saat daha bekliceksin dedi bebeğim o kadar saat emmeden durmaz napsam ki mama kullanmıyoruz bu arada.