Bebeğim 7 ay 11 günlük 🦋
son bir aydır gece uykuları berbat tadımlarımızı yaptık gün içinde iki kere olacak şekilde bazen çorba yemek püre vs hareketli olduğu için çok ağlamıyor meme diye ama gece neredeyse 11 de gece uykusuna yatıyor ve saat bası kalkıp emiyor emmeden asla uyumuyor beşiğinde sallıyorum sağa sola dönmek istiyor beşik çok geniş değil oyuzden uyanıyor ve yanımızda yatıyor 🥲acaba gece uykusuna açlıktanmı gecemiyor bi öneriniz varmı gece doyması için yada sıcaktanmı uyumuyor uykuya düşemiyor artık zombi olmaya basladım ve sinirlerim yıprandı kendi kendime bağırmaya basladım 😭😭😢