Edizzzz Senizinc kimi doktor önermiyor zararlı diyorlar bende kullandım calgel jel biraz olsun faydasını gördüm
irva Senizinc Jeller uygun değil içerikleri temiz değil.Tetagil granül kullanıyorum ben.Oğlum 9 aylık uzun süredir de ondan kullanıyorum toz halinde.Çok da rahatlatıyor.