Alyamoms06 Kızlar uçuk çıkmıştı ama izi kaldı izi yok etmek ne önerirsiniz var mı kullandığınız etkili Krem
kitapkurdubebeninanasi Alyamoms06 uçuk alerjim olduğu için sık sık çıkıyor malesef ne denediysem hemen geçirmiyor zamanla geçiyor yani 4-5 ay sonra falan anca geçiyor izi
Vldnbrra Alyamoms06 ya bende de sürekli çıkıyor inşallah bilen biri yazar😞 az korksam az ateşim çıksa fln hemen çıkıyor ve uzun süre geçmiyor artık yer edindi dudağımda korkuyorum kızıma geçmesinden 🙈😔
Yaralikalp0113 Alyamoms06 uçuk kremleri var eczane de deneyin derim ben ismini hatırlayamadım kremin küçük bi kremdi çok işime yaradi
Alyamoms06 kitapkurdubebeninanasi yaa bu beni çok üzdü şimdi kalmaz ama demi temelli 😑 çok kötü duruyor daaa
kitapkurdubebeninanasi Alyamoms06 tam olarak nerde çıktı canım yani benim bazen bıyık bölgesinde falan çıkıyor onlar baya uzun süre kaliyor ama mutlaka geçiyor
kitapkurdubebeninanasi Alyamoms06 kantaron yagı, aloe vera bitkisinin jeli, bide bi krem vardi kırmızı gibiydi dışı eczaneden almistim baya pahaliydi adini hatirlayamadim ama hicbiri bir ise yaramadi😒
Vldnbrra Alyamoms06 krem demişler ama emziriyorsanız eğer kullanma demişti doktorum illa kullanacaksan da 2 3 saat emzirme demişti aklınızda olsun sizinde 🌸