Bi türlü uyku düzeni oluşturamıyorum hep kafasına göre takılıyor. Şuan 16 aylık 2 uyku yapıyordu teke düşürdum erken uyuşun erken uyansın diye yine de 10 11 arası uyanıyor. 10 buçuk veya 11 gibi de gece uykusuna yatıyor . Geç uyanmasinin sağlıklı olmadığını düşündüğüm için tedirgin oldum. Siz ne düşünüyorsunuz ?