Duru33 Bnde çevremden kullanma diyenler olmasına rağmen kullandım ama yinede sormak iatesm nolur kötü şeyler söylemeyin😢faydası nedir yani tam olarak
askbocusum_1 Duru33 ben kullandım.rahatsizligim 1.haftasi hala çok kotu olduğum için kullandım ve kullanmadan asla iyilesemezdim baya ağır atlattım.kuzenim doktor baya doktora sordum kullan dediler.oyle iyilestim.ama sonuçları ne olur bilmiyorum
Duru33 Bu bnm 2. Defa yakalanışım 6 ay önce doğum yaptm hemen korona olmştm emzirdğim için ilaç vermemişlerdi bu defa emzirmiyorm diye verdiler kullanmanı tavsiye ediyorz dediler