Babygirl2021 Merhaba güzel anneler, kızımın yarın 2. Ay aşıları yapılacak. Tecrübelerinize talibim. Bizi nelee bekliyor? Ateş vs? Paylaşırsanız çok sevinirim 🥰
esraeerdogann Babygirl2021 benim bebeğimde hiç ateş olmadı ama 1 gün boyunca huzursuzluk oldu parol verdim az bişey çay kaşığıyla o da öyle geçmişti ☺️
Asya16 Babygirl2021 bizde ateş oldu 37,5 u gördük calpol verdim düştü hemen zaten ama aşı öncesi verilmesi tavsiye edilmiyo. Bir de huysuzluk oldu ve sürekli emmek istedi tüm işlerimi bırakıp gün boyu kucağımda tuttum kızımı güvende hissetmesi için🥰
Mom678 Babygirl2021 bizim hafif atesimiz olmustu calpol verdik fazla yukselmesin diye oyle gecti bir sıkıntı yasamadik 😊
kucukprensinannesi Babygirl2021 biz ateş yaşamadık biraz huysuzlandı ama 2 ay aşısından sonra tüm düzen bozuldu yeni evreye geçti çocuk resmen mama meme reddi yaşadık umarım siz yaşamazsınız