14 aydır bu kadar zorlandığımı hatırlamıyorum yemek yediremiyorum yediğini de ağzından çıkarıp mama sandalyesinin heryerine sürüyor 11. ayda odasını ayırmıştım hiçbir sorun yoktu şimdi asla odasında uyumak istemiyor uyanıp uyanıp kontrol ediyor orda yoksam çığlık çığlığa ağlıyor sesi kısıldı ağlamaktan bu atağı yaşayan çözümleri olan var mıdır?