Crnuraz2021 ben yan yatma yastığı kullandı. 2 ay boyunca sukur soru yaşamadım bir sağa bir sola yatirdım kafa yapısı duzgun olsun diye, hatta şu an satıyorum kutusuyla birlikte kılıfı yikaniyor ihtyac duyarsanız diye söylemek istedm 20 tl den veriyorum post açmıştım belki gormemisinizdir bebis urunleri satıyorum baska şeylerde 🙂
