Duygugul Kafasını oraya buraya çevırıyor bazen tutarken ağlıyor zorlayarak tuttuyorum 3 saat vermesem almaz yanı 3 saat Aralık bana uzun gelıyor aç gibi hıssedıyoeum normal mı bu kadar aralık
Minikprensannesi Duygugul benım bebegımde öyle bence normal agzına bı bak istersen pamukcuk falan varmı diye benım oglumda varmıs ben bir kaç gün sonra farkettım agzı acıdıgı için tutamıyor olabılır