Kızlar oğlumla çok hasta olduk test yaptım negatif çıktı şükür ama berbat haldeyiz doktor ilaç yazdı asla içmiyor içmediği için iyilesmiyor iyi olmadığı için birşey yemiyor 4gun oldu ağzına bir lokma bile koymuyor akşam uyurken çaktırmadan biberonda süt icirebiliyorum sadece ilacını burnunu sıkıp zorla veriyorum onu bile yutmadan tükürüyor sonra vicdan azabı çekip oturup ağlıyorum günde 828363649 kere yemek sunuyorum sevdiği ne varsa asla yemiyor kilo vermiş artık sabrım kalmadi bazen kendimi tutamayıp bağırıyorum aramda ki bağ zedelendi çocuğumla ne zaman bitecek bu lanet günler ben deliriyorum artık yemek yemedikce ilaç içmedikce bütün gün evde kucağımda tuvalete bile iki kişi oturuyoruz ömür boyu taşırım kucağımda tamam ama yemek yememesi beni kahrediyor ne yapicam akıl verin yaşayan var mı akışına mi bırakayım zorlamiyayim mi ne yapıyım eridi gözümün önünde çocuğum