Kızım 19 ay 13 günlük büyük tuvaletine koku diyoruz uzun zamandır her yaptıgın da soruyorum koku mu yaptın diye evet yada koku diyor var anlamında. Bezi doldugu zaman hemen altını tutup bezini çekiştiriyor. Kızımla sürekli konuşuyorum genel iletişimimiz iyi bir şey oldugunda derdini az cok anlatabiliyor. Bu hafta lazımlık alıp en azından çiş için denemelere başlayayım 1 ay sonra da havalar soğumadan eğitime başlayayım diye düşünüyorum. Sizce erken mi, bu belirtiler eğitime başlamak için yeterli mi? Tuvalet eğitimine başlayan yada bitiren annelerden de öneriler bekliyorum, bu süreçte nelere dikkat etmek gerekiyor, nasıl bir yol izlemek gerekiyor 🌺