Mom2626 Merhabalar ☺️ 2 yıldır Arçelik markasının kurutma makinesini kullanıyorum ve aşırı derecede memnunum 🤗 arçelik sitesine girip arama motoruna 2774 KT yazarsınız kullandığım modeli görebilirsiniz. 7 kg kapasiteli ama ben dünyaları sığdırıyorum çok memnunum.