Hayırlı günler arkadaşlarım emzirme döneminde vitamin ve mineral ilaçları kullanmalımıyız?ben yeteri kadar doğal beslenmeye çalışıyorum ama emzirdkten sonra halsizlik başdömesi oluyo bunun vitami eksiklgnen oldgnu düşünüyorm öyle biliyorm yanlşm varsa düzeltin,sizlerde ek olarak ilaç kullanıyormusnz yardmcı olan herkese teşekkürler şimdiden ❤️