Şu an atağın içindeyiz hiç beklemediğim anlarda aşırı huysuz oluveriyor bazen emmek istemiyor bazen uyumak ama hiç sinirlenmiyorum sakin kalmaya çalışıyorum biliyorum geçecek zorlamıyorum asla zaten şu an tek derdim çocuğum ev temizlik yemek koyverdim gitti🐒 sakin kalmak önemli